Vägen från 137kg

Veckans inspiration och recept har jag bestämt mig för att denna vecka hämta från Anna J.D. Jaconbssons bok Vägen från 137kg. Nu innehåller den inte den boken så jättemånga recept, men de som finns med verkar helt klart vara värda att prova. Jag som sedan gillar att läsa bloggar kan tänka mig att denna bok kommer passa mig jättebra, speciellt då det är kortare texter och jag inte behöver stressa med att läsa färdigt hela kapitel utan kan avbryta när det behövs.    :) 
 
 
 
Nu ska vi iväg på PowerWalk.    :) 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!