Sett en orm-bebis ikväll

Under vår PowerWalk ikväll fick vi in lite naturstudier också. När vi passerade minigolf-banan höll jag på att kliva på något litet som slingrade sig iväg mitt framför fötterna på mig, en orm-bebis. (Eller, snok-bebis. Måste googla och se vad det var för något.) Elias fick i alla fall kliva ur vagnen och efter att P letat lite i gräset hittade vi den lilla ormen som givetvis blev fotograferad och petad på lite lite. Elias tyckte att det hela var jättespännande, medan det på mig kröp i kroppen. Jag tycker verkligen inte om kryp och kämpar för att inte visa det för Elias så att han också blir rädd, samtidigt som jag tycker att det är jättebra och kul att Elias får upptäcka och se saker i naturen.     :)  

 

 

Bloggat i farten. 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!