Det går inte som jag vill just nu.....

Det är mycket som inte går som jag vill just nu. Jag hinner inte med att läsa ikapp det jag behöver få gjort för spec.ped-kursen. Jag hinner inte sy gardiner som jag önskar, och kan därmed heller inte släppa den stressfaktorn. Jag hinner inte med att sortera den rena tvätten som envisas med att växa. Jag får föräldrapeng i och med att jag är hemma med Simon (vilket i och för sig övergår till lön när jag börjar jobba i januari), och kan därmed nu inte köpa allt nytt som jag vill och behöver ha hem. Jag äter jättebra och har kommit igång smått med PWs, men vikten envisas fortfarande med att stå nästan still. Jag har drömmar och längtar, men verkligheten vill annat och jag får börja ställa om och drömma nytt.... 
 
Eller, så är det inte så mycket egentligen bara det att det känns så. Huvudvärk för femte dagen i rad underlättar inte och gör saker och ting större. Om en timma är det dags att hämta hem Elias från dagis och sedan blir det lek och mys med småkillarna i några timmar tills P kommer hem. Eller, skulle han jobba sent idag? Jag har inte koll....   Mys blir det i alla fall och det ser jag fram emot. Nu, toppen på tvätthögen. 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!