Till biblioteket i ösregn

Jag måste säga att jag tycker vi var duktiga, Elias och jag, som klädde på oss och tog en promenad till biblioteket i ösregnet i förmiddags. (P och Simon åkte iväg till vänner på kaffe.) Den största anledningen till att vi tog oss iväg, ska jag erkänna, var att jag igår fick meddelande om att boken jag önskat låna, The Hunger Games av Suzanne Collins, var inköpt och nu fanns för utlån. Och, då jag har sett fram att först läsa boken och sedan se filmen kunde jag inte motstå att ta mig iväg. Elias var glad då han fick ta en liten cykeltur och trots ösregn så var det skönt med frisk luft.  
 
På biblioteket lekte Elias som vanligt i läsborgen, men vi hann även med att läsa två böcker tillsammans. Härligt att få kvalitetstid med Elias, det får jag alldeles för sällan.     :) 
 
 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!