PW med spurt upp för backar

Jag är så nöjd med mig själv just nu. I somras hade jag aldrig orkat springa upp för trappor, ännu mindre orkat spurta upp för backar. Vid lunchtid tog P ketosprov på mig och just ligger jag på 3,3! Peppad av resultatet tog jag en PW för en stund sedan och spurtade upp för alla fem backarna under turen. Så skönt! Jag är så glad att jag orkade, men mest glad att ljumsken höll. (Om den hoppar ur led, eller om det hugger till, kommer jag att halta ordentligt i flera veckor och det har jag varken tid eller lust med.) Även P peppar mig här och säger bland annat att jag faktiskt börjar bli lite smalare i ansiktet, och jag sväljer all pepp fullt ut. Hihihii....    

 

bild via Instagram - iamisvarld 

 

 

Nu hoppas jag bara att alla PWs, spurtar, plankor och annat börjar ge resultat viktmässigt också. Jag har alldeles för envisa extrakilon som gärna hänger kvar trots träning. Fortsättning följer.      ;)

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!