PowerWalk kvällstid är mörkt!

Ikväll tog jag mig äntligen ut på en PowerWalk. Det var åter länge sedan vi var ute, och egentligen har det varit trötthet, lathet och lite förkylning som har gjort att jag inte tagit mig ut. Inga alls bra ursäkter. Jo, och att det nu om kvällarna börjar skymma redan efter sextiden, speciellt grå regniga dagar som denna. Jag är inte alls trygg med att gå i mörker och kommer från och med nu ta mina PWs på morgnarna eller eftermiddagarna. Jag är nöjd med att jag ändå tog mig ut idag, och skulle det vara så att jag måste ta en PW på kvällen ska P och småkillarna definitiv följa med. Jag vet inte hur många gånger jag tittade bakåt idag där jag gick. Och, gick gjorde jag runt runt i villaområden och undvek alla mörka platser så gott jag kunde. 
 
 bild via Instagram - iamisvarld
 
 
Nu sover småkillarna här och även jag ska krypa ner i sängen. Vi har haft en bra dag idag.    :) 
Bye Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!