En morgon med PW, trappor och nu mys

Vilken underbar morgon jag fick idag. Jätteskönt! Medan killarna var hemma och åt frukost samt tittade på morgonTV gick jag ut på en halvtimmas PW, och avslutade den med att springa upp och ned för trappor tio gånger. Det sistnämnda var i och för sig jobbigt, speciellt då det nu är kyligt i luften och halsen blir kall när man flåsar, men väl hemma var det helt underbart att pusta ut och känna att dagens PW är avklarad. Dessutom installerade jag igår RunKeeper på iPhonen och att på kartan se var jag har gått, hur snabbt och totala sträckan är lite peppande bara det. (Ibland är jag lättpeppad.) Det finns säkert andra appar som är bättre, men jag ska testa RunKeeper nu ett tag.      :)
 
Elias var extra glad denna morgon då han fick åka till dagis med sin pappa. Simon är dock lite kinkig och trött här, så nu ska han och jag mysa och bara vara.   
 
En glad Elias på väg till dagis idag.  
 
 
Hoppas ni får en bra onsdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!