En heldag på Ullared

Idag har vi shoppat på Ullared. Vid tio-tiden kom vi dit och när killarna åkte iväg för att äta lunch och vila i husvagnen fortsatte jag shoppa själv i några timmar, och sedan gjorde de mig sällskap igen. Bra uppdelning, tyckte jag. Vi var inte de enda som shoppade idag, men framåt sex-tiden på kvällen var det faktiskt lugnt i varuhuset. Jag skulle vilja säga att alla julklappar och presenter är köpta, men riktigt så är det inte. Men, nästan alla julklappar är köpta, vi har fyllt på diverse lager till hemmet, uppdaterat småkillarnas garderob, vi har gjort av med alldeles för mycket pengar, och jag är helt slut i kroppen efter att ha gått hela dagen. En bra shoppingtur, med andra ord. ;) 


Elias passade på att leka kurragömma i kundvagnen en sväng medan P provade kläder. Söte kille. 

 

 

 

 

Nu dags att sova och imorgon far vi hemåt igen. 
Bye!

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!