Lavkarbobröd

Imorse bakade jag LowCarb-bröd för första gången. ICA Maxi hemma har börjat sälja allt fler LCHF-produkter och har nu en hel hylla med sukrin, bakmix, vaniljpulver och diverse. Senast vi handlade mat på ICA Maxi köpte jag med en LowCarb-mix för att testa hur brödet smakar, och om det kan fungera som ett alternativ när man blir sugen på bröd. Och, idag har vi testat det och det fungerar helt klart som alternativ. Jag tog en skiva med mycket Bregott, skinka och ost på och det var riktigt gott! (Säger jag som äter LCHF, de övriga var kanske inte helt övertygade.)      ;) 
 
 
 
Mixen behöver bara blandas ut med 3dl vatten och ska sedan stå i ugnen i 70minuter. Ska helt klart ha några paket ståendes hemma som jag kan ta till när suget sätter i.     :)
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!