Jacka till Simon

Det är slutet på maj och idag hittade vi äntligen en ny jacka till Simon. För en vecka sedan hittade jag en FIX-jacka på Lindex som jag köpte, men den var mer en Elias-jacka än Simon och därför har den inte tagits i bruk än. Idag, på BarnensHus, hittade vi en mörkblå Didrikson-jacka med röda detaljer (precis som hans tunna mössa har röd text) och den kommer att passa Simon perfekt. Det blev en stl.80 och den kan Simon nu växa i detta år och använda hur mycket som helst. Visst ser den bra ut!?! Jag är jättenöjd.    :)  



Nu ska bara FIX-jackan lämnas tillbaka och vid tillfälle ska vi även köpa Didrikson-fleecejackan som vi såg. Så himla mjukt och skönt material och den lär vara skön att ha på sig lite kyligare sommarkvällar när Simon kan mysa eller sova i vagnen. Kanske blir en liknande till Elias då han har vuxit ur sin fleecejacka som han nu har haft jättelänge. Jag gillar Didrikson.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!