Ett Prova på-paket till Elias taget

Jag är svag för erbjudanden, det är bara så. Nyss fick jag ett telefonsamtal från en försäljare, och det hela slutade med att jag tog erbjudandet. Prova på-paketet kostar 59:-, det finns inget köptvång, och jag kan gå ur när som helst. Så, varför inte? Gäller bara att komma ihåg att gå ur klubben. Elias börjar smått bli intresserad av att skriva och bokstäver, så vi testar. Jag har tidigare varit jättenöjd med Goboken, och jag hoppas detta bokpaket blir bra det med.    :) 


 



Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!