Denna dag blev inte riktigt.......

Denna dag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Stackars Elias har legat magsjuk idag och dagen har gått åt att pyssla om honom, samt försöka underhålla Simon och hålla honom borta från storebror. Elias har kämpat tappert och lyckats sova ganska mycket, och jag hoppas att han snart blir bra igen. Han vill gärna äta mellanmål, mat, och dricka mycket vatten, men jag tar det försiktigt och han får istället ta lite i taget så att vi kan se vad magen säger. Chuggington och Professor Balthazar har fått göra oss sällskap idag. 




Jag hoppas verkligen att resten av oss klarar oss från magsjukan, det är verkligen inte alls roligt när den hälsar på. Förra vändan den var här klarade vi oss faktiskt bra, får se hur det blir nu.

Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!