Alla sätt att åka på är bra!

Min tanke från början var att under förmiddagen gå iväg till biblioteket tillsammans med Elias för att dels låna böcker, för att få lite egentid han och jag, men även för att gå på sagostunden de hade där klockan halv elva. Elias å sin sida ville istället vara ute, och då fick det bli så. Även om det hade varit mysigt med en sagostund så är jag så glad åt att han vill och kan vara ute och dona, och frisk luft gör oss alla gott.

Så, under nästan hela förmiddagen har Elias varit ute och donat med diverse. Han har hjälpt sin pappa att snabbtvätta bilarna, han har tagit en promenad till affären tillsammans med mig för att köpa hem lite som saknades, lekt i sandlådan, samt tagit en promenad tillsammans med pappa (han själv åkte i och för sig sparkcykel) till skogen för att slänga kvistar och löv som vi plockade ihop igår. Lite roligt såg det ändå ut när de kom tillbaka från promenaden. Hur får man hem en trött Elias, en sparkcykel och en skottkärra enklast? Jo, man sätter Elias på sparkcykeln i skottkärran så klart. Roliga killar!   :)  
 



Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!