Jag vet att jag som mamma inte........

Jag vet att jag som mamma inte kan skydda varken Elias eller Simon från allt, även om jag ibland försöker lite väl mycket kanske. Nu under kvällen har Elias högra öga börjat gucka och jag är rädd för att han har åkt på en ögoninflammation - igen. Har försökt komma på var han kan ha blivit smittad, var jag har missat att hålla honom på avstånd, men kan inte komma på något. Så, stackarn kommer säkert att vakna inatt och vara rädd då han inte kan öppna ögonen, och sedan kommer följande dagar bestå av en kamp varje gång ögonen ska baddas rena och ögondroppar tas. För att inte tala om att vi åter måste sitta i karantän här hemma. Suck...... Kan inte våra småkillar, eller vi alla för den delen, få vara friska ett tag nu framöver!?! Tycker att vi har varit sjuka tillräckligt under våren. Hoppas hoppas att guckandet i ögat beror på att Elias är övertrött, eller att han har fått något i ögat som irriterar. Vill att vi kan vara friska nu.  

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Lilla My

Kan det vara allergi mot något, tänkte på pälsdjur, eller????

Svar: Ja.... .jag vet inte alls. Det har inte blivit värre, så det kanske var någon reaktion mot någonting igår.
Ami

2012-06-16 @ 21:14:38

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!