Att fotograferas om och om och om igen.......

Då har vi idag lyckats ta färdigt 1årskorten på Simon. Klockan ett befann vi oss på Gimlins, och klockan ett brukar förutsättningarna för att lyckas med diverse vara bra då Simon är glad då han har sovit förmiddag samt ätit lunch. Visserligen hade Simon som vanligt sovit förmiddag, men idag har han inte alls varit intresserad av mat och åt då heller ingen lunch. Det var en gnällig och hungrig liten kille som satt i bilen in till stan. På något sätt lyckades vi nog ändå få några bra 1årskort, trots hunger och gnäll, och om två veckor ska vi iväg för att kika på resultaten. Simon, han protesterade till slut mot vårt försök till att få honom fastna på korten genom att kissa på duken (den där duken fotografen drar fram som även används som bakgrund). Simon var nog den som var gladast när det hela var över. 
 
Elias var jätteduktig inne på Gimlins och satt helt tyst och still medan vi tjoade för att få Simon att skratta och le på korten. Dock ville han, när vi var färdiga med Simon, själv också bli fotograferad. Vi lyckades övertala honom om att vi skulle ta kort ute istället och så fick det bli. Att fotografera Elias är dock ett projekt det också. När man ser att det blir ett bra kort om han bara ler eller skrattar till, ja då flinar eller busar han till det hela och vips så är The Kodak-moment borta. Nu är jag inte bra på att ta kort, och jag vill verkligen lära mig, men jag gjorde mitt bästa. Idag har både Simon och Elias verkligen fotograferats om och om och om och om igen.      :)  
 
Bjuder i alla fall på två bilder på vår Elias. Han är så fin!  
 
 
 
 
Bye Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!