Just nu bara vanliga dagar.....

Det var en lugn dag igår och vi gjorde ingenting speciellt alls hemma. Vid tre-tiden kom Madde med -e förbi på kaffe och glass (ja, jag passar på att unna mig nu när det är sommar) och sedan var vi hemma och tog det lugnt. Gubbsingen och Elias kom hem efter sin runda på stan lagom till middagen och då vi inte har ätit kesopannkakor på länge blev det det. När småkillarna somnat tog jag cykeln till Elin och spenderade kvällen där med henne och Madde, vilket kändes riktigt lyxigt en vanlig vardagskväll.
 
Idag ska vi smått börja packa och förbereda en tur till stugan. Gubbsingen har farit iväg på ärenden en sväng och jag är hemma med två trötta småkillar. Vår plan är att åka upp till stugan imorgon, men det känns lite tråkigt att spendera dagen i bilen om det är så att solen har tänkt titta fram. Får se hur vi gör. Eller, så åker vi halvvägs upp till Sundsvall och hittar på någonting där och njuter av solen. Vi får se. Idag ska det i alla fall packas. 
 
Ha en bra tisdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!