Jag få sova? nääää....

Jag tror att det helt enkelt är så att inte är meningen att jag ska få sova om nätterna. Inatt har Simon vaknat några gånger, och det räknar jag med, men när han väl sov gott och jag hade kunnat få x antal timmars sammanhängade sömn vaknade istället Elias och så fick jag gå upp med honom. Jag var trött imorse. 
 
Nu, efter två koppar kaffe, är det dags att sätta igång och röja samt plocka här. Allt i lillrummet ska bort så att vi kan dammsuga rent och tvätta väggarna. Hur långt vi hinner idag får vi se. Gubbsingen hade nog helst velat att vi har lillrummet målat och klart redan ikväll, men jag räknar med att jobbet tar en dag gånger pi. Vi får se vem som har rätt. Jo, och så har solen tittat fram vilket gör röj och don idag mycket enklare.  
 
Ha en bra dag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!