Fredagmorgon och jag tror faktiskt.......

Fredagmorgon och jag tror faktiskt att vi har fått sova helt ok inatt. Jag har vaknat och tagit Simon inatt vet jag, men jag har varit så trött så jag tror att det handlar om endast två-tre gånger. Elias har sovit jättebra, vaknat, ätit frukost och är i full gång och leker. Och, pratar. Jösses så han pratar. Han tar ikapp även den biten. Det finns inget spår kvar av gårdagens magsjuka. 
 
Idag ska vi nog ta en lugn dag här i stugan. Det har gått ett dygn sedan Elias kräktes senast så ytterligare ett dygn ska vi hålla oss här på avstånd från folk. Förhoppningsvis hittar solen fram så att vi i alla fall kan vara ute och leka. Än så länge har inte någon utav oss andra blivit magsjuk och jag hoppas verkligen att vi slipper mer magsjuka. Peppar peppar ta i trä! 
 
Nu dags att släppa in småkillarna i sovrummet så att de kan väcka sin pappa. Ha en bra fredag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!