En bra dag idag!

Det har varit en bra dag idag. Både igår och i förrgår var jag trött och irriterad, varför vet jag inte riktigt. Det kan givetvis vara så att kroppen faktiskt var trött efter helgen då jag unnade mig chips, cider och öl både fredag och lördag. När söndagen väl kom började jag åter äta som vanligt, lite kolhydrater med andra ord, och det blir en omställning som kroppen tvingas ta. Givetvis. Denna gång var mitt humör som sagt inte alls roligt, och igår tröttnade gubbsingen och kom hem med en chokladkaka efter att han hade varit en sväng till affären. Point taken.   ;) (Och, jag skärpte faktiskt till mig.) 
 
Idag som sagt har det varit en bra dag och vi har hunnit med att dona både inne och ute. Både gubbsingen och jag är nöjda. Nu sover småkillarna och jag ska krypa ner i soffan och kika på So You Think You Can Dance. Borde googla samt göra en Blocket-annons på stenarna, men det får nog vänta tills imorgon. 
 
Ha en skön kväll! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!