En städ- och lekdag

God morgon!    :)
 
Denna måndag har hela familjen varit uppe tidigt. I och för sig förstår jag det då jag och småkillarna har sovit sedan klockan åtta igår kväll. Inte undra på att vi är pigga. Även om jag egentligen hade sett fram emot en filmkväll i soffan igår kväll tillsammans med gubbsingen var det välbehövligt att få sova. Så skönt. 
 
Idag måste vi ta tag i städandet här hemma, jag ska hämta ut ett paket, och sedan blir det lek med småkillarna. Trots solsken och nästan blå himmel (några vita molnpuffar flyger förbi där uppe) blåser det himlans idag, så att städa och fixa inne mellan varven blir nog bra. I eftermiddag, när gubbsingen kommer hem, fortsätter vi med blomrabatten om vädret vill. Dags att sätta igång.  
 
Hoppas ni får en bra måndag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!