Pyjamaskillarna Elias - Simon

Jag kunde inte låta bli idag. Jag vet att jag tog ett kort på Elias när han var liten och satt i sin spjälsäng, innan vi hade sänkt ner botten. Idag tog jag ett kort på Simon också. Som sagt, jag kunde inte låta bli och sedan vill jag ha två liknande kort på småkillarna. Visst är de söta!?! Och, sina egna individer.    :)




Så här efteråt såg jag att Elias var sju månader när kortet på honom togs, och Simon är idag nästan åtta. Så, nästan lika gamla är de på korten. Simon kunde dock ej sitta ordentligt vid sju månader, så därav dröjde kortet. Men, jag är glad att jag tog ett idag.    :)

Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!