Borta!

Vilken filur han är, Elias. Han vet att han bara får ha napp när han ska sova, efter lunch och på kvällen. Nu har han börjat mygla lite för att få ha nappen mer! Den lille rackarn! Nyss sade han att han skulle vila i soffan och kröp ner bakom kuddarna så att jag inte kunde se honom. Någonting gjorde mig lite misstänksam:

- Elias.... var är nappen?
- Borta! hihihihiihhiii......








Där låg han med nappen i munnen bland kuddarna, och när jag frågade samt tittade lite närmare på honom tog han snabbt nappen ur munnen så att jag inte kunde se den. Den lille rackarn!   ;)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!