Att sitta

Under förmiddagen flyttade jag ner tidningar, reklamhögen och kaffekoppen på golvet för att låta Simon öva på att sitta och leka en stund. Jag vågar inte lämna Simon själv när han sitter, även om jag skulle kunna lägga kuddar runt om så att han landar mjukt när han tippar. För, han tippar lite då och då, främst när han ska sträcka sig efter en leksak som hamnat lite för långt bort. Kruxet är att han lika gärna kan tippa framåt som åt sidorna och bakåt, och då hjälper inte kuddarna som ligger runt honom. Så, jag sitter på golvet jag med och sitter gärna och bläddrar i tidningar, samt servar honom med nya leksaker, medan han ägnar sig åt att utforska sina och storebrors saker.   :)  



Han börjar bli stabil nu, vår lille kille.    :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!