Sovmorgon och lite feber

 
- Har vi sovit SÅ länge!?! 
 
 
Det var vad Elias sade när jag och småkillarna vaknat, gått ner, samt knäppt på Barnkanalen och programledaren sade att klockan var nio och Bolibompa nu var slut. Underbara sovmorgon! Det händer verkligen inte ofta. Sedan var det inte alls lika underbart vid halv sju-tiden när båda småkillarna vaknade och Simon skrek skrek skrek och skrek. Men, på något sätt lyckades vi somna om alla tre ihopkurade och det känns mycket enklare att börja dagen nu på detta sätt.      :) 
 
Igår kväll skulle vi enligt planerna åka ner till mina kära föräldrar, men på eftermiddagen steg Elias temp och på kvällen hade han 38,9graders feber. Idag är han fortfarande lite varm, vilket innebär att han har feber och ingen feberfri dag. Jag tror att vi alla har sett fram emot att åka ner, men tyvärr måste vi nog skjuta på resan någon dag. Just nu tar vi dagarna som de kommer, och då jag och småkillarna är lediga fram till 7januari kan vi åka när som egentligen. 
 
Hoppas ni får en bra fredag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!