Julfirande hos mina kära föräldrar

Då är vi hemma igen efter lite julfirande hos mina kära föräldrar. Både Elias och Simon har haft jättekul när de har lekt med kusin Oskar, och även P och jag är nöjda med vår tur.
 
I lördags samlades vi för att äta lite julmat, samt öppna några julklappar. Jag måste säga att trots frågan "Får vi öppna julklappar nu?" och tjatet, att både Elias och kusin Oskar orkade vänta bra på att få ge sig på julklapparna. Elias orkade dock ej vänta på att hela utdelningen av julklappar var klar innan han började öppna sina julklappar, men han var riktigt nöjd med det han fick. I år fick Elias sina allra första skidor, en massa Lego, en lek-och-lär-platta, samt sin allra första surfplatta. Nu väntar han på att surfpattan ska fyllas på med spel och sedan kommer vi nog ha svårt att få honom att göra något annat i några dagar. Simon fick även han Lego, samt påfyllning till tågbanan så att vi nu kan bygga ännu större tågbanor när vi leker. Både Elias och Simon fick även snygga poliströjor, och Elias har vägrat ha på sig något annat än den sedan i lördags.      :)  
 
Lördagskvällen avslutades med julklappsspelet, trötta småkillar, samt trött Ami. 
 
 
 
 
TACK alla för att vi har fått fira jul med er, samt TACK för allting vi har fått!!! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!