Ost-chips

Idag har vi ätit tacos med ostchips då jag inte orkade göra i ordning tacobröd. Ostchipsen fick mycket godkänt av killarna och både Elias och Simon knaprade i sig glatt av dem. Jag är mest glad över att de var så jättelätta att göra, och dessutom goda. Blir helt klart ett alternativ till tacobröd framöver. 
 
 
 
Recept: 
Riven ost 
Oregnao 
 
Jag tycker att man gott kan köpa riven ost i valfri smak när man ska göra ostchips. Tycker man om stark ost köper man det, tycker man om mild ost då köper man det. Jag använde Tex-Mex-ost till våra ostchips. Klicka ut osthögar på bakplåtspapper och strö sedan över lite oregano för att ge osten lite extra smak. Låt stå i ugnen tills de har fått lite färg i ca 200grader. Servera med tacofärs, grönsaker och sås - och njut!     :) 
 
Bye Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!