Hur fick maten plats?

Ikväll, efter vår PW, varvade vi ner lite framför TVn och kikade lite på en filmsnutt tagen när P och jag var till Thailand hösten 2008. För att få Elias att känna sig lite viktig och delaktig talade jag om för honom att han faktiskt också var med på den resan, men i mammas mage. Elias, som tänker så mycket, sade efter en liten stund: 
 
- Mamma, när jag var i din mage.... hur fick maten plats då? Då kunde du inte äta mycket? 
 
 
Jag blir så fascinerad av alla hans tankar. Ja, hur får maten plats? Hur mycket kan man förklara för en treåring? Det är inte ens så att jag vet hur allting fungerar. Att han funderar och klurar så mycket, Elias. Älskade killen.     :) 
 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!