Långfredag

Jag hade nog hoppats på att Aftonbladet skulle ha fel när jag läste rubriken om snöovädret igår, men visst har det snöat inatt och snötäcket ute ligger där det ligger. Att det inte kan bli vår snart!?!

Idag är det långfredag och vi har faktiskt inte något inplanerat denna dag. Vi vill hitta på någonting, så vad det blir får vi se. Jag ska hoppa in i duschen snart och sedan är vi redo för dagen. Igår kväll vid läggdags hade Elias lite feber, och även om han är feberfri idag så har han varit smått gnällig. Jag hoppas verkligen att vi inte blir sjuka här igen utan att vi klarar oss från allt. Visst kan näsorna rinna på småkillarna, det är ok, men ingenting allvarligare än så får det bli.

Dags att hoppa in i duschen. Ha en skön fredag, alla!
Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: susanne

ja här snurrar sjukorna runt runt. Valter blev bra i ögat sedan var det isabells tur och igår fick valter åter kladd i ögat, men idag verkar det redan bättre.

2012-04-06 @ 12:16:04
Postat av: ami

stackars små som är sjuka. Hoppas både Isabell och Valter blir friska snart!



kram!

2012-04-06 @ 12:22:02
URL: http://iamisvarld.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!