'maaamma'

Idag kom det. Idag sade Simon 'maaamma' för första gången. Underbara söta lilla varelse! Jag blev så glad så att jag nästan började gråta.....

När Simon vaknar efter att ha sovit förmiddag brukar vi sätta oss i fåtöljen och mysa lite, och ibland (eller, ganska ofta) händer det att han somnar till ytterligare en liten stund. Det gjorde han idag, och när han sedan vaknade igen tittade han lite yrvaket på mig, log stort och sade 'maaamma'. Två gånger.    :)

Simon har varit på väg att säga 'mamma' tidigare, och igår morse när Elias och jag satt vid frukostbordet sade han någonting som Elias tolkade som 'mamma'. Men, idag var det precis som om han sade det medvetet och dessutom till mig, så detta datum åker med i minnesboken.

*en glad mamma*  
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!