En polismotorcykel

Till lego-samlingen (som vi smått har börjat bygga upp här hemma) har nu en polismotorcykel lagts till. Elias är jätteglad över tillskottet och idag satte vi oss ner på golvet för att bygga ihop fordonet. Tycker nog att det var lagom avancerat för mig, och även Elias kunde vara med och leta delar trots att det sedan blir lite för svårt för honom att sätta ihop de små bitarna. Bra övning för finmotoriken, det där. Tillsammans klarade vi det dock jättebra.    :)






Lego-brandbilen som vi byggde ihop för två veckor sedan ligger dock i smådelar och även den ville Elias att vi skulle bygga ihop idag igen. Då jag inte hittade beskrivningen fick jag tyvärr ge mig och vi får ge oss på den någon annan dag. Rackarns att det ska vara så klurigt!    ;)

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!