Handlat på ICA Maxi

Då har vi varit iväg och handlat på ICA Maxi. På senaste tiden har jag märkt att det tar tid att komma iväg oavsett vart vi ska, och då är det inte jag som donar och drar ut på tiden, det är Elias. När jag har gett Simon mat och ska klä på honom brukar jag säga åt Elias att klä på sig så att killarna blir färdiga ungefär samtidigt och vi kan gå. Nu får jag räkna med att jag får svaret:

- mmm.... jag ska bara leka färdigt / spela färdigt / titta färdigt / städa färdigt / etc.

eller

- mmm.... jag kommer snart.

När jag vill komma iväg börjar sådana svar bli något irriterande, speciellt om vi har en tid att passa eller ska iväg till dagis alternativt ÖppnaFörskolan. Men, det är nog så här det kommer att vara ett tag framöver så det är bara att vänja sig. Eller???

Hursom, på ICA Maxi handlade vi diverse som behövs här hemma samt lite till helgen. Hittade en stor truck med småbilar i som jag inte kunde låta bli att köpa till Elias, och nu leker han för fullt med den här hemma. Bra att han gillade den.  :)   Nu blir det lek lite lite till, sedan är läggdags för småkillarna. 







Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: udani

Ami det är bara att vänja sig. Jag är 17 och säger fortfarande jag ska bara vad det än gäller! haha

2011-10-11 @ 21:43:20
URL: http://udanipettersson.blogg.se/
Postat av: ami

hahahaa.... jaaa, det är så va!?! ;)

kram på dig!

2011-10-11 @ 22:43:50
URL: http://iamisvarld.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!