Rackarns så kallt.....

Rackarns så kallt det är ute nu på morgonen! 3grader visade termometern när jag skulle skjutsa iväg Elias till dagis. Tur att barnen på dagis är inne och pysslar lite på morgonen så att det förhoppningsvis hinner bli lite lite varmare innan de går ut för att leka. Idag ska de pyssla och göra en kottkrans till ytterdörren och det ska limmas hejvilt. Ska bli spännande att se resultatet så småningom, och det måste vara kul för Elias att kunna säga att han har varit med och gjort kransen som hänger på dörren.

Apropå kyla måste jag säga att ICA Maxi faktiskt har en hel del bra kläder och erbjudanden med jämna mellanrum. Jag köpte för ett tag sedan ett fem-pack fingervantar till Elias för 59:- och dessa får han slita ut nu under hösten. Fem stycken fingervantar blir tre par till dagis och två par hem. 59:- är billigt tycker jag, och när alla är utslitna är det bara att köpa nya igen. Nu var fingervantarna lite lite för stora för Elias, men efter att ha kört dem i tvättmaskinen i 60grader så passar de jättebra.   :)



Nu sortera tvätt och dona.   :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!