Lunch ute

Då har vi varit iväg och fixat till lite i lokalen där vi ska ha dopfikat imorgon. Det är inte riktigt riktigt färdigt än, men troligtvis åker gubbsingen och jag iväg senare ikväll och fixar det sista.

Mitt i donandet idag tog vi en lunch ute i friska luften. Det är härligt höstväder ute och vad passar då bättre än att grilla över öppen eld och äta varmkorv? Det är verkligen jättefint ute vid Harnäsbadet, där vi ska vara, och jag hoppas att vädret håller i sig imorgon så att vi kan ta en kopp kaffe på altanen. Elias tyckte det var lite spännande med brasa, och gillade att äta ute. Simon var med han också. Mysstund!   :)














Hade dock totalt missat att de ska bygga den nya järnvägssträckan mitt genom skogen, så den annars mysiga grusvägen till Harnäsbadet är nu inte alls mysig då skog har avverkats och vägen är alldeles guppig. Varning alla ni som ska åka där!

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Susanne

såg så mysigt ut att grilla i solen så vi tog och gjorde det samma idag fast till mellanmål. Vi åkte till marma, men det håll på att ta slut lika fort som vi kom dit för Valter promerade rakt ner och ut i vattnet, han på honom innan han ramlade och tur var väl de. Får åka till badhuset med min son som älskar vatten någon dag.

2011-10-15 @ 20:37:19

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!