Varm.

Det är underbart väder ute idag! Elias och gubbsingen har hunnit med att klippa gräset och kratta ute på förmiddagen, och just nu tar vår lille kille igen sig lite så att han orkar pyssla vidare ute i eftermiddag.

Jag, ja jag går och pysslar här inne och är jättevarm. Jag är varm mest hela tiden. Jag vet inte hur lite kläder jag ska ha på mig för att inte vara varm. (Och, då måste jag komma ihåg att jag inte heller ska skrämma grannar och andra förbipasserande om de skulle se mig.) Jag orkar inte riktigt sitta och njuta i solen heller, då kokar jag säkert över. Vilka bekymmer jag har! Jag klagar absolut inte på vädret utan önskar snarare att jag kunde njuta av det mer jag också. Vilka bekymmer.....!   ;)

Allt är bra med oss idag och dagen kommer att gå i städandets och pysslandets tecken. Nu ska jag först bara ställa mig i vinddraget och svalka mig lite.
Bye!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Är det inte dax för bebis att titta ut snart? Jag väntar med spänning :)

kram!

2011-05-07 @ 15:12:12
URL: http://busenochgrodan.blogspot.com/
Postat av: ami

vi väntar med spänning, och förskräckelse, här också. :)

19maj är det sagt, så vi får se när tre blir fyra.

kramkram!!!

2011-05-07 @ 23:25:11
URL: http://iamisvarld.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!