Städat undan Elias urvuxna kläder.

Jag har städat undan Elias urvuxna kläder och det är alltid lika ledsamt tycker jag. Jag kan inte låta bli att fästa mig vid hans plagg, söta pyjamasar, snygga tröjor etc, samtidigt som de används flitigt, blir utslitna, noppriga och är inte alls lika snygga längre. Även alla tjocka säsongskläder har gjort sitt. Nu har de kläderna bytts ut mot nya som har legat och väntat, och framför allt är det dags för alla T-shirts att göra entré. Ska erkänna att jag glömt bort vissa plagg som jag köpte på REA och Ullared redan förra året som då var för stora.




Så, en helt ny garderob väntar och det ska bli spännande att se vad Elias säger om sina nya kläder. Han är tyvärr lite kinkig med klädval och idag ville han absolut ha på sig alla sina tre Bamse-tröjor till Öppna Förskolan. Gubbsingen klädde på honom tröjorna, och det tog inte så lång tid innan Elias tyckte att det nog blev lite varmt med alla på. Lille kille, att han måste testa och prova för att själv inse saker. Men, that's the way it is, I guess.   :)

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!