Vet inte vilket som är jobbigast?

Jag vet inte vilket som är jobbigast; täppta bihålor som gör att det bara dunkar i huvudet emellanåt (speciellt när man böjer sig framåt, då känns det som att huvudet ska sprängas), eller rethosta som gör att det säkert tar över en halvtimma att hosta klart innan man kan lägga sig för att sova och att man sedan plötsligt vaknar upp av en jättehostattack??? Tycker inte alls om att vara förkyld.

Jag har i alla fall lyckats lura Elias till att dricka lite hostmedicin också. Då han alltid vill göra samma saker som gubbsingen och jag gör, var det inte svårt att fråga honom om han ville smaka lite av mammas medicin. Jag betonade även att han bara fick ta lite, och han ville absolut testa. Så, han har under dagen fått i sig två doser, och jag hoppas att det hjälper honom när han ska sova ikväll. Elias hostar inte i närheten så mycket som jag gör, men ändå tycker jag synd om honom när hostattackerna kommer. Borde vi inte få bli friska snart!?!?!?!

Ute skiner solen för övrigt, och jag är inte alls trött på att sitta inne och ha ont. Inte alls.... Så, slut på gnällinslaget för denna gången.   ;)
Bye for now.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!