Vi har bra otur ibland.....

Vi har bra otur ibland, gubbsingen och jag, när vi planerar in resor till södra Sverige. Igår morse, efter att ha övernattat på uppfarten, knackade vi nämligen på hos gubbsingens syster med familj och tänkte överraska dem med ett besök. Katja blev jätteglad när hon såg oss, men sade i nästa mening att det är synd att vi 'alltid' kommer och hälsar på när jag är höggravid och de har magsjuka i huset. För så var det, Johan hade blivit dålig under natten och låg i sängen när vi kom. Stackarn. Och jag i min tur blev något nojig och orolig då jag inte alls vill åka på någon magsjuka nu. När vi väntade Elias och åkte ner för att fira nyår var det samma sak, även då hade de magsjuka i huset och vi vände om och åkte hem igen.

Så, igår åt vi frukost tillsammans med Katja, kusinerna och farmor som också är där. Sedan blev det lunch och tupplur i vagnen innan vi planerade om vår vecka och åkte vidare. Nu på morgonen har vi ätit frukost, och Elias och jag varit iväg och tagit oss en efterlängtad morgondusch. På vägen till servicehuset träffade vi på en man som hälsade på oss, samt sa någonting annat. Jag förstod ingenting. Jag svarade i och för sig något, men han måste ha tyckt att jag var konstig. Jag skyller på att vi är i Skåne, och här talar en hel del mycket bred skånska som inte alls går att förstå.   ;)

Så, nu ska vi ut och kika på campingen vi bor på, samt handla lite mat, innan det är dags för lunch och sedan tupplur för Elias igen. Men, vi trivs i vagnen. Vi trivs jättebra. Vi sover som kungar, äter god mat, softar och Elias leker med sina leksaker som han har packat med. Nu på morgonen har traktorn och grävskopan fått full service. 
 

 














Bye for now!
 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!