Håller oss hemma denna helg.

Hade igår en tanke om att Elias och jag skulle ta oss iväg till mina föräldrar då Elias saknar sin mummu och ukki jättemycket. Men, är tyvärr alldeles för trött att åka iväg, så vi håller oss hemma denna helg. Istället har Elias fått prata i telefon med mummu, och det är någonting han också gillar hur mycket som helst. Sedan har vi varit iväg till affären så att Elias även kunnat handla lite mat, vilket alltid är populärt. Tyvärr fick inte Elias tag på någon liten vagn idag, men han gick glatt och pekade på saker ändå och undrade om vi skulle 'ha den?'. Pricken över i'et idag är nog ändå att Bamse-tröjan åter är ren och att Elias kan ha sin favvo-tröja på sig igen.    :)





Nu strax somnar Elias och jag ska få mig lite egen tid. Får se vad jag hittar på, eller om det är vila för mig också som gäller.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!