Tomt på jobbet.

Idag var det tomt på jobbet. I och för sig var nästintill alla mina kollegor på plats, men inne i rummet jag sitter var det tyst och lugnt. Jag fick en himla massa gjort, men det var inga skratt och inget skvaller. Maddi har varit hemma med en liten sjuk kille, och min klassföreståndarkollega fick inatt/tidig morgon tillökning i familjen och kommer att vara borta ett tag nu. Är jätteglad för hans skull, och när jag fick höra att de fått en liten bebis kunde jag inte alls sluta le. Sedan slog det mig att gubbsingen och jag, om allt går bra, kommer att befinna oss i precis samma situation om några månader, med en liten bebis i vår famn. Känns jättekonstigt att tänka sig in i situationen. Vi vet vad som väntar, typ, men det känns ändå overkligt då vi redan har vår lille kille här hemma.

Nu ikväll har jag en del jobb kvar att ta tag i, frågan är om jag orkar. Både gubbsingen och jag är trötta, och den enda som orkar hålla igång just nu är Elias. Så, det blir nog till att ta en tidig kväll och försöka jobba mer imorgon istället. Jo, så får det nog bli.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!