Studiedag för hela skolområdet.

Idag, måndag, är det studiedag för hela skolområdet där jag jobbar. Vi ska ägna dagen åt att sätta oss in i delar av den nya läroplanen, Lgr11, och jag hoppas att dagen kommer att bli bra. Risken, när så många människor ska jobba ihop i stora grupper, är att alla inte kommer till tals och därmed inte tycker att dagen ger dem någonting. Men, vi får se hur det blir och vad dagen ger.

(Och, nej, jag är inte helt kry än. Visserligen har jag och Elias fått sova fyra sköna timmar inatt helt utan avbrott, men jag är inte frisk. Får se hur länge jag orkar med dagen, eller hur länge mina arbetskamrater orkar med min rethosta. Elias får stanna hemma med sin pappa för att vila upp sig idag också.)

Ha en bra måndag! Bye! 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!