Nu är vi hemma....

Nu är vi hemma alla tre och fått i oss middag. I tid, för en gångs skull. Vi har alla haft en bra dag på jobbet/dagis, samtidigt som vi alla är trötta nu. Den stora skillnaden nu när man kommer hem, jämfört med tre månader sedan, är att solen skiner vilket gör att kvällarna är något enklare att orka med.

Ikväll ska vi åter plocka lite här hemma, har inte riktigt hunnit eller orkat med det den senaste veckan, och sedan hoppas jag att gubbsingen och jag orkar vara uppe tillsammans och sitta och slöa i soffan när Elias har somnat. De senaste kvällarna har jag varit så toktrött så att jag somnat tillsammans med Elias klockan åtta redan. Det har i och för sig varit jätteskönt att sova, men jag saknar tid med gubbsingen. Maddi, på jobbet, undrade om jag orkar med att jobba fortfarande, eller om det börjar bli tungt. Jag svarade hurtigt att det går jättebra att jobba, men att jag (som sagt) är helt slut på kvällarna istället. Och, det kanske inte är helt rätt, att jobbet tar all kraft och familjen inte får någon...??? Det var det här med omprioriteringar......

Så, nu ska jag mysa och busa med mina killar. Mysa med gubbsingen och busa med Elias.   :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!