Jobbat ikväll.

Hittade på något sätt kraft att sitta och jobba ikväll, och har äntligen fått saker gjorda som legat över mig hur länge som helst. Så himla skönt. Mina kollegor kommer säkert tycka att jag är knasig som jobbar och mailar så sent som jag gör, men jag vet inte hur annars jag ska fixa allt. Kan man på något sätt lura till sig, säg två-tre extra timmar per dag på något sätt tro? Någon som vet hur man gör???

Gubbsingen och jag tar i alla fall kvällen nu och är välförtjänta av det. 
Nighty-Night and sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!