Helgens planering.

Igår kväll fick gubbsingen och jag till helgens planering. Gubbsingen hade dubbelbokat sig lite, eller jag visste inte om att det var denna lördag han var upptagen, så jag var orolig att det skulle krocka precis alltihop. Men nu så, nu blir det nog en skön slapparhelg men ändå med några väldigt trevliga inslag. Ser verkligen fram emot det.   :)

Innan vi kan ta helgen ska jag dock iväg och köra mina två lektioner svenska idag, Elias ska iväg så att han får leka på dagis, och gubbsingen ska jobba han med. Men sedan så. Nu hoppas jag att det inte händer någonting helt oväntat som rubbar allting. Jag håller tummarna.

Ha en bra fredag!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!