Elias dopdag idag.

Det är Elias dopdag idag. För två år sedan fick han sitt namn och under dagen har jag flera gånger tänkt att vi ska komma ihåg att tända dopljuset i alla fall en liten stund. Vi gjorde det förra året och det vore kanske en lite mysig tradition att göra det varje år, exempelvis i samband med middagen. Trots att jag har haft dopdagen i huvudet höll vi ändå på att glömma alltihop, men kom som tur var på det i sista stund. Elias, å sin sida, har varit trött och inte riktigt med under hela dagen, och var inte alls förtjust i att jag skulle fotografera och han posera. Ett enda kort blev bra, och typiskt mig att glömma blixten då. 



Grattis på dopdagen, vår store lille kille!!!!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!