Igår blev det lite.....

Igår blev det lite shopping tillsammans med mormor efter lunch, och det var roligt att gå runt lite i centrum på hemmaplan. Hade nästan velat gå runt mer och kika, men får göra det vid ett annat tillfälle då tiden inte riktigt räckte till. Hursom, Simon fick några basplagg av sin gammelmormor som blir jättebra nu när han går upp till stl62, och både Elias och Oskar ska få några fina plagg som inhandlades. 




Som vanligt kunde inte jag låta bli att köpa något litet till Elias när jag gick på stan. På rean hittade jag ett par Bamse-badbyxor och dessa hade Elias på sig hela kvällen efter att han fått dem. Han gillar verkligen Bamse, och jag inser att jag (tyvärr) bidrar till det hela en del då jag alltid köper nytt med Bamse på. Jag måste skärpa mig med den biten. Sedan fick även Simon något litet och igår blev det en tröja.


 





På kvällen hälsade även min morbror Lasse och hans Anneli på, och det var kul att sitta och prata med dem en stund. Av dem fick Simon fina kläder att ha på sig till hösten och basgarderoben utökas. Jättebra! Nöjd var även Anneli som älskar bebisar och fick sitta och snoosa på Simon en stund.   :)




Tack Tack för alla kläder killarna fått idag!!!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!