Besök.

Igår städade jag här hemma så att vi får lite ordning och reda på saker och ting. Och, så att Maddi med -i och Mio kunde komma och hälsa på utan att vi behövde skämmas allt för mycket. Jösses så snabbt man kan samla på sig saker som blir liggande överallt, jag förstår inte. Det är en del kvar att städa, men lite resultat gav det och på kvällen var jag dock helt slut, efter motionen jag fick.  ;)

Det var dock värt med all röjning då det var jättekul att träffa Maddi, och Mio så klart. Elias och Mio lekte jättebra ihop, och lite var för sig också ibland, och hade nog roligast när de sprang runt runt på altanen och gräsmattan, samt busade i källaren. Elias hann även bada i sin lilla pool igår och ville verkligen inte komma upp trots att han frös. Det är alltid kul att få prata med alltid glada och härliga Maddi, och jag är jätteglad att de kom på besök. Jag hoppas bara att vi kommer att fortsätta hålla kontakten när vardagen kommer igång och jag inte har jobbet att gå till utan blir hemma med Simon. Tack för besöket igår, Maddi och Mio!!!


Tyvärr hann jag inte fotografera varken Mio eller Maddi då det var fullt upp med något mest hela tiden.
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!