Underbara tisdagsmorgon!

Underbara tisdagsmorgon! Det är så lättsamt att vara här hos mina föräldrar, och jag njuter för fullt. Jag och småkillarna kom hit igår kväll och det blev ett kärt återseende mellan Elias och kusin Oskar. Sedan hade de tyvärr svårt att varva ner när det var dags att sova, men idag har de fortsatt leka och det är fullt upp hela tiden. Jag har just njutit av en kaffe på altantrappen och tittat på killarna när de åkt traktor och spelat fotboll med ukki. De har inte alls koll på fotbollsregler än, utan kör sin egna variant där man plockar upp bollen när man får tag på den, för att sedan lägga ner den igen och sparka iväg den. Alla sätt är bra utom de dåliga.   :)



Ha en bra dag och njut! (Det gör jag!)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!