Restaurang Diligensen.

Igår åt vi, vår familj och Per&Elins, middag på Restaurang Diligensen här på High Chaparral. Jag gillar skarpt restaurangen. För det första var atmosfären skön med riktig cowboy-stuk, och sedan maten god. Till och med menyn gick i cowboy-tecken. Barnen var nöjda med sina LuckyLuke's med chicky bits, och till och med Elias åt bra. Jag och gubbsingen tog kyckling RedWings till förrätt som var riktigt riktigt goda, och sedan moffade jag i mig en MontanaMix med kycklingvingar, fläskfilé och revben. Nice! (Jag gav till och med bort min majs till Elias, som blev jättelycklig så mycket som han gillar det, och har därmed dragit ner riktigt på kolkydraterna idag och ätit jättebra hela dagen.)   :)

Simon sov sig igenom nästan hela besöket, eller halva åtminstone, och det gick jättebra att både amma och byta på honom straxt utanför restaurangen. Så, om ni någon gång är här och vill äta ute så rekommenderar jag absolut Restaurang Diligensen.

 














Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!