Nu ikväll var vår familj.....

Nu ikväll var vår familj iväg och hälsade på Madde med -e och hennes familj. Det är alltid kul att komma dit och hälsa på, man känner sig alltid välkommen, och blir lätt sittandes alldeles för länge. Så blev det ikväll också. Men, Elias fick leka med Meja, busa med tjejerna och springa runt runt tjutandes av iver och glädje. Jag hade styrkan att stå emot fikat, trots att jag lääänge tittade på chokladbollarna och glassen som lockade. En lyckad kväll med andra ord.  ;)

Jo, sedan hade gubbsingen med sig en vanlig Citroën C4 med sig hem idag, som vi smått provkörde. Den bilen är mycket piggare och mindre givetvis än Citroën C4 Picasson, men vi kommer aldrig på något sätt få plats i den så tyvärr är det inget alternativ när det gäller ny bil. Trevligt att provköra den dock då jag har tänkt göra det ett bra tag.









Imorgon har jag också planer och hoppas att vi får till det och ingenting kommer emellan.
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!