Min nya bil.

Igår hämtade vi ut min nya bil och jag är jättenöjd!!! Den är jätteskön att sitta och köra, och jag ser fram emot alla besök hos mina föräldrar, hos bror, Karin och Oskar, och alla andra som bor långvägars. Jag känner mig faktiskt som en tvåbarnsmamma, till och med som en flerbarnsmamma, när jag sitter i bilen och kör - så stor känns den för mig. Men, i verkligheten (bland alla andra bilar på till exempel ICA Maxis parkering) är den inte större än någon annan bil.   :)

Min fina nya bil. 










Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!